Klantvragen en reacties geven in Assu® (chatten)
In de Appviseurs app kun je op twee manieren een vraag stellen:
1- Een algemene vraag kun je stellen via het icoontje "Chat" icoontje in de app.
2- Een specifieke vraag over een polis, hypotheek, schade etc. kun je stellen via de drie witte bolletjes rechts bovenaan een productkaart.
Wanneer je hierop antwoordt vanuit Assu®, krijg je in het "Chat icoontje" van de app het antwoord teruggekoppeld.
Hoe komt de chat binnen in Assu®?
Hoe het chatten in Assu® werkt kun je hier lezen.
De Appviseurs chat status in Assu®
Rechts onderin Assu® zie je de Appviseurs chat status. Wil je deze veranderen dan kun je dit doen door op het driehoekje naar beneden te klikken achter "Appviseurs chat status", maar je kunt dit ook doen door op de F10 knop van je toetsenbord te drukken:
De chat status van de adviseur zal hierdoor wijzigen in de app.