AssuMailbox: aan zetten en automatisch starten bij opstarten Assu
Als u de AssuMailbox automatisch in beeld wilt hebben bij het opstarten van uw Assu programma dan dient u de volgende stappen te volgen:
Stap 1: Zet de AssuMailbox eerst "aan". Dit doet u via het witte boekje - "instellingen"
Stap 2: Ga naar "E-mail" en zet een vinkje bij "E-mailen via de AssuMailbox". Klik daarna op "Opslaan".
Stap 3: Ga hierna via het witte boekje naar "Gebruikers instellingen" waar u het automatisch opstarten zelf gaat instellen.
Stap 4: Zet in tabblad "Standaard" een vinkje bij "AssuMailbox automatisch starten..." en klik op "Opslaan" (als u gebruik maakt van de AssuMailbox zal deze regel zwart zijn ipv grijs):
Stap 5: Klik op OK bij de melding dat de wijzigingen zijn opgeslagen. Let op: sommige wijzigingen worden pas van kracht als Assu® opnieuw opgestart is.
Stap 6: Start uw programma opnieuw op en de AssuMailbox zal over de cockpit heen getoond worden.
Als de mailbox geactiveerd is zal Assu hem standaard als e-mail editor gebruiken wanneer u bijvoorbeeld vanaf een relatiekaart e-mails gaat sturen. Lees hier meer over mailen in Assu.
Verzonden e-mails kunt u terug vinden in het docarchief van uw relatie of andere productkaart van waaruit u de e-mail heeft verzonden: