Wanneer u niet meer in kunt loggen in Assu® dan kan dit komen vanwege het feit dat Assu® op een foutieve manier is afgesloten. U krijgt dan onderstaande melding te zien:
 


Via de volgende stappen is het mogelijk om uw account (indien dit opnieuw voorkomt) vrij te geven. 

Stap 1: Sluit het inlogscherm van Assu®


Stap 2: Vraag aan een beschikbare collega met beheerrechten (of de KeyUser) of hij/zij u wil helpen.


Stap 3: Klik in Assu® op het tabblad ‘Beheer-Gebruikers' (of laat de Key User dit doen)





1: Om bij het tabblad ‘Beheer’ te kunnen heeft de medewerker de juiste rechten nodig in Assu®!

2: De inlogmethodiek van Assu2Go gaat als volgt: Als u inlogt in Assu2Go, telt dit als een inlogde gebruiker voor de licentie. Maar u kunt wel nog een keer inloggen als uzelf in Assu® zelf. 

Dus u kunt in de app en in Assu® tegelijkertijd inloggen als 1 gebruiker voor de licentie. Als u de app sluit of de app sluit zichzelf na 5 minuten, dan wordt u automatisch uitgelogd

Stap 4: Selecteer de gebruiker die op ‘ingelogd’ staat.


Stap 5: Klik op ‘Gebruiker uitloggen’.



Stap 6: Uw account is vrijgegeven en u kunt weer inloggen in Assu® op uw eigen computer.