Assu® installeren op een nieuwe PC
Stelt u zich de volgende scenario’s voor:
- Er komt een nieuwe medewerker.
- Helaas is de oude computer / laptop kapot
- De oude computer / laptop is aan vervanging toe
Hoe dan ook er zal een Assu® geinstalleerd moeten worden op een nieuwe computer / laptop.
Hieronder leggen we uit hoe u deze bij A. i. met behulp van A.i. Servicedesk kunt indienen:
- Open uw internetbrowser
- Ga naar servicedesk.aiautomatisering.nl
- Daar kiest u voor A. i. Service desk
- Dan kunt u kiezen tussen de volgende opties:
- Ondersteuning. Deze gebruikt u voor een algemene hulp vraag over Assu®
- Selectie aanvraag: Hier vult u ons selectie aanvraag formulier in
- Verbetering suggereren: Als u een punt ziet te verbetering staat dan kunt u hier het formulier daarvoor invullen
- Informatievoorziening: Als onze handleiding iets mist of niet duidelijk is, dan kun je deze optie gebruiken
- Technische ondersteuning aanvragen: Deze moet u invullen als er een installatie of migratie op de planning staat. Aangezien deze handleiding over een client installatie gaat, dient u deze optie te kiezen:
- In het scherm wat er daarna komt kunt u de benodigde gegevens invoeren. De uitgebreide informatie hierover kunt u vinden via Nieuw - Technische ondersteuning aanvragen | A.i. automatisering