Stelt u zich de volgende scenario’s voor:

  • Er komt een nieuwe medewerker. 
  • Helaas is de oude computer / laptop kapot
  • De oude computer / laptop is aan vervanging toe


Hoe dan ook er zal een Assu® geinstalleerd moeten worden op een nieuwe computer / laptop. 

Hieronder leggen we uit hoe u deze bij A. i. met behulp van A.i. Servicedesk kunt indienen:


  1. Open uw internetbrowser
  2. Ga naar servicedesk.aiautomatisering.nl
  3. Daar kiest u voor A. i. Service desk

  1. Dan kunt u kiezen tussen de volgende opties: 
    1. Ondersteuning. Deze gebruikt u voor een algemene hulp vraag over Assu®
    2. Selectie aanvraag: Hier vult u ons selectie aanvraag formulier in
    3. Verbetering suggereren: Als u een punt ziet te verbetering staat dan kunt u hier het formulier daarvoor invullen
    4. Informatievoorziening: Als onze handleiding iets mist of niet duidelijk is, dan kun je deze optie gebruiken
    5. Technische ondersteuning aanvragen: Deze moet u invullen als er een installatie of migratie op de planning staat. Aangezien deze handleiding over een client installatie gaat, dient u deze optie te kiezen:

  1. In het scherm wat er daarna komt kunt u de benodigde gegevens invoeren. De uitgebreide informatie hierover kunt u vinden via Nieuw - Technische ondersteuning aanvragen | A.i. automatisering