Uw klant kan op twee manieren een vraag stellen:


1- Een algemene vraag kan de klant stellen via het icoontje ‘Gesprekken’ in de app.

2- Een specifieke vraag over een polis, hypotheek, schade etc. kan uw klant stellen via de optie ‘Stel een vraag over deze polis, schade etcetera ( op de betreffende productkaart)’. 

Wanneer u hierop antwoordt, krijgt de klant in het icoontje ‘Gesprekken’ het antwoord teruggekoppeld.


U kunt op vier plaatsen in Assu® de chatgesprekken volgen:


- de gesprekken inbox in het lint van de cockpit

- op de relatie- en productkaarten via de knop "Chatbericht"

- via de meldingen onderin uw scherm

- via de "berichten" knop onderin uw scherm


Hoe u kunt reageren op een inkomend klantgesprek kunt u hier lezen.


Bovenstaande opties gelden niet alleen voor chatberichten die via de Appviseurs app verzonden worden maar ook voor Assu2Go chatberichten.