Het kan voorkomen dat je onderstaande foutmelding ziet bij het verwerken van een prolongatie: 

 “Er is een fout opgetreden bij het maken van de prolongatieboeking”. 


Dit houdt in dat er al een prolongatie boeking is voor de betreffende maand.  

Het is te controleren middels de volgende stappen:


Stap 1: Klik op de knop “Toon bericht” bij een bericht waarbij als reden staat “Er is een fout opgetreden bij het maken van de prolongatieboeking” 



Stap 2: Dan verschijnt het volgende scherm waarin het mogelijk is om te cobntroleren voor welke maand de boeking is:



Stap 3: Ga naar de betreffende polis


Stap 4: Klik op de knop "Boekingen": 



Stap 5: Klopt de boekingsdatum?

a: JA: Vraag dan bij de maatschappij na waarom er nog geen aanlevering is gedaan. Als het dubbel is aangeleverd klik dan op "Verwijderen"




b: NEE: Dan zal er verder onderzoek moeten gebeuren naar de reden van de melding. Hiervoor kunt u een ticket aanmaken via A.i. Servicedesk