Onder het tabblad Factuurbijlagen kunt u per Factuurtype aangeven welke documentbeschrijvingen er als bijlage meegestuurd moeten worden tijdens het verzenden van een factuur.



In bovenstaand voorbeeld richten we in dat voor een prolongatie standaard een polisblad meegestuurd wordt. Assu kijkt in het docarchief van de polis naar het meest recente polisblad op het moment van afdrukken van de factuur en deze wordt dan meegestuurd met de factuur.



Zelf bepalen wanneer er een bijlage meegestuurd wordt:


Optie 1: Als u geen vinkjes achter de documentbeschrijving zet gaat er ALTIJD een bijlage mee met de factuur.

Optie 2: "Alleen bij contractexpiratie" betekent iedere keer als de polis expireert zal er een bijlage meegestuurd worden.

Optie 3: "Alleen bij hoofdvervaldatum" betekent dat er 1 keer per jaar een bijlage meegestuurd wordt. (dit wordt gebaseerd op de maand van de ingangsdatum van de polis; bijvoorbeeld bij een polis die ingaat op 25 februari van 2018 zal de factuur van februari 2019 een bijlage krijgen en die van maart niet).


Onderaan het scherm dient u een vinkje te zetten bij "voor facturen per post ook de bijlages afdrukken" als er bij facturen die per post gaan ook bijlages meegestuurd moeten worden.


Factuurtype:


Bij Factuurtype heeft u de keuze uit een groot aantal types facturen:


Deze kunt u met de juiste rechten zelf inregelen via de Stamtabellen-Algemeen-Factuurtypes:

 


Documentbeschrijvingen:


Onder "Documentbeschrijvingen" heeft u de keuze uit een groot aantal documentbeschrijvingen die u zelf in kunt regelen via "Stamtabellen-Algemeen-Documentbeschrijvingen":