Vanaf versie 1.2623.3.15 is het ook mogelijk om een eigen e-mail sjabloon in uw eigen huisstijl te gebruiken om mee te sturen met de stukken die getekend dienen te worden.

U dient in het sjabloon voor de e-mail dan enkel het invoegveld <<ondertekeningURL>> in te voegen. Bij het versturen wordt hier dan automatisch de link van CM geplaatst waar uw klant vervolgens op kan klikken om naar de stukken te gaan die getekend dienen te worden.

Lees hier meer over het aanmaken van uw eigen e-mail sjablonen.


We plaatsen hieronder een voorbeeldje van een e-mail sjabloon waarin dit invoegveld gebruikt wordt.

Let erop dat u voor het invoegveld een duidelijke zin zet zodat uw klant weet waar de link voor dient ;)


Sla na het aanmaken uw sjabloon op en u kunt aan de slag gaan met het versturen van het te ondertekenen document volgens deze stappen.


Bovenstaand voorbeeldsjabloon zal zo aankomen bij de ontvanger (zie voorbeeld):


Door op de link te klikken wordt het document getoond en kan de klant onderaan zijn of haar handtekening zetten.


U dient voor deze dienst eerst een abonnement af te sluiten bij CM. Lees hier hoe dit werkt.