Vanaf versie 1.2623 kunt u nu ook MyTp transacties regelen.

Let op: U heeft hiervoor een account nodig bij MyTp. Wel dient hiervoor het bedrijfscertificaat ingeregeld te zijn op de server. Op het gebruikersscherm dient het e-mailadres van het bedrijfscertificaat (plaatje hieronder "emailadres op digitaal paspoort") gevuld te zijn.


Lees hier hoe dit werkt.


U doet dit door onderstaande stappen te volgen:


Stap 1: Klik bovenin het lint van de juiste polis op de knop "Transacties":


Stap 2: U komt nu in het transacties scherm terecht waar u (indien ze er zijn) uw transacties kunt zien staan. In onderstaand voorbeeld hebben we die niet dus het onderste gedeelte van het scherm is leeg. Klik in dit scherm op "Nieuwe transactie" om de nieuwe transactie te gaan doen:



Stap 3: Vink "Aplaza" aan en klik op "Selecteer":



Stap 4: Wacht even en het volgende scherm wordt getoond. Selecteer de juiste gegevens en klik op "Uitvoeren":



Stap 5: U komt nu automatisch op de site van MyTp terecht waar u in dient te loggen en de gegevens kunt gaan bekijken:




Voor meer informatie over de werking van de MyTp site kunt u bij MyTp terecht:




klik op bovenstaand logo om naar de site van MyTp te gaan