Urenverantwoording
Het is in Assu® mogelijk om van de gebruikers een urenverantwoording bij te houden.
De uren/minuten die u zo ophaalt haalt het systeem uit de tijdregistraties die u op relatie- of product niveau heeft gemaakt.
Dit kunnen handmatig opgenomen tijdregistraties zijn of automatische tijdregistraties.
Let op; dit is alleen mogelijk indien dit voor uw gebruikersrol is ingesteld. Lees hier meer over deze instellingen.
Stap 1: Ga naar tabblad 'Financieel/ADN' en klik op "Tijdregistratie overzicht".
U kunt hier per gebruiker bekijken welke werkzaamheden er zijn verricht binnen een bepaalde periode.
In dit scherm kunt u een aantal zoekcriteria invullen waaronder:
Gebruikersnaam: |
Hier kunt u de gebruiker selecteren van wie u het overizcht wilt zien. |
Relatienaam: |
Hier kunt u de relatie selecteren waarvan u het overzicht wilt zien. |
Categorie: |
Hier kunt u het product selecteren waarvan u het overizcht wilt zien. (polis, schade, hypotheek et cetera). |
Project: |
Hier kunt u het project selecteren. |
Abonnement: |
Hier kunt u het abonnement selecteren. |
In de overige velden kunt u jaar-, week-, maand-, dag- en datumvelden ingeven waarover u een overzicht wilt zien.
Als u de velden leeg laat wordt alles getoond.
Door middel van de knop "vergelijk met" kunt u 2 periodes vergelijken.
Stap 2: Klik op 'Zoeken' en de resultaten worden bij 'Resultaat' getoond. Dubbelklik op de gewenste regel en deze zal openvouwen tot onderstaand overzicht.
Stap 3: De tijdregistratie wordt gecategoriseerd op categorieën. Door op een categorie te klikken ziet u welke handelingen er binnen die categorie zijn uitgevoerd.
Stap 4: Door middel van de knop "Toon grafiek" te klikken wordt er een grafiek gemaakt van de categorieën.
Deze grafiek kunt u bekijken per gebruiker of van alle gebruikers.