Het is in Assu® mogelijk om van de gebruikers een urenverantwoording bij te houden.

De uren/minuten die u zo ophaalt haalt het systeem uit de tijdregistraties die u op relatie- of product niveau heeft gemaakt.

Dit kunnen handmatig opgenomen tijdregistraties zijn of automatische tijdregistraties.


Let op; dit is alleen mogelijk indien dit voor uw gebruikersrol is ingesteld. Lees hier meer over deze instellingen.

Stap 1: Ga naar tabblad 'Financieel/ADN' en klik op "Tijdregistratie overzicht".

U kunt hier per gebruiker bekijken welke werkzaamheden er zijn verricht binnen een bepaalde periode.



In dit scherm kunt u een aantal zoekcriteria invullen waaronder:


Gebruikersnaam:

Hier kunt u de gebruiker selecteren van wie u het overizcht wilt zien.

Relatienaam:

Hier kunt u de relatie selecteren waarvan u het overzicht wilt zien.

Categorie:

Hier kunt u het product selecteren waarvan u het overizcht wilt zien. (polis, schade, hypotheek et cetera).

Project:

Hier kunt u het project selecteren.

Abonnement:

Hier kunt u het abonnement selecteren.


In de overige velden kunt u jaar-, week-, maand-, dag- en datumvelden ingeven waarover u een overzicht wilt zien.


Als u de velden leeg laat wordt alles getoond.


Door middel van de knop "vergelijk met" kunt u 2 periodes vergelijken.


Stap 2: Klik op 'Zoeken'  en de resultaten worden bij 'Resultaat' getoond. Dubbelklik op de gewenste regel en deze zal openvouwen tot onderstaand overzicht.


Stap 3: De tijdregistratie wordt gecategoriseerd op categorieën. Door op een categorie te klikken ziet u welke handelingen er binnen die categorie zijn uitgevoerd.

Stap 4: Door middel van de knop "Toon grafiek"  te klikken wordt er een grafiek gemaakt van de categorieën.


Deze grafiek kunt u bekijken per gebruiker of van alle gebruikers.