In dit hoofdstuk tonen we hoe de Workflow "beoordeling na afwikkeling schade" werkt


Workflow type:
Schade



Dit is je vertrekpunt, dus vanuit waar wil je dat deze Workflow start? Is het een Workflow die betrekking heeft op schades dan pak je een Workflow type Schade.

Waar wordt deze Workflow voor gebruikt?
1 maand na afwikkelen schade een email naar de klant sturen om een beoordeling in te vullen ivm schade afwikkeling.

Wat voor soort Workflow is het? (zorgplicht- of proces Workflow)
Zorgplicht

Zijn er startcondities die gekoppeld moeten worden aan de Workflow en hoe regel je deze in?
Ja.

Zo ja, welke?

Voorwaarde: Actuele relaties (verzekeringnemers) en historische schades



Ingevoerde datum: 1 week na de afgelegde schade datum
LET OP: als dit bijv. 2 weken moet zijn dan kan het veld Afwijking van datum zelf worden gevuld met het cijfertje 2.



Wordt deze Workflow gebruikt in een automatische handeling?
Nee.

Wat zijn de handelingen in de Workflow?
* Versturen van een e-mail naar de relatie (LET OP: hiervoor moet van te voren wel een sjabloon worden aangemaakt via het tabblad Onderhoud, Sjablonen. Als de WF een type Polis heeft voeg je een sjabloon toe met type Polis). Lees hier hoe je sjablonen aanmaakt.



* Einde Workflow (na versturen mail stopt de Workflow dan automatisch)