Als je een nieuw agendapunt toe wilt voegen aan je agenda dan doe je dit als volgt:


Stap 1: Ga naar de agenda

Stap 2: Klik op de ronde blauwe plus knop

Stap 3: Klik op "afspraak inplannen" en je komt in het afspraak scherm waar je alle details van je agendapunt in kunt vullen:



In dit scherm heb je de volgende invulvelden:

Onderwerp kader:

In het bovenste veld vul je het onderwerp van uw agendapunt in. Je kunt kiezen uit een aantal standaard onderwerpen die met de juiste rechten in Assu aan te maken zijn via de stamtabellen of als je de juiste rechten hebt mag je zelf een eigen onderwerp neerzetten.

Uitvoeren door:

Hier dien je de juiste medewerker van je kantoor te selecteren.

Klokje:

Hier kun je kiezen voor "hele dag" of een bepaald tijdstip op een bepaalde datum.

Klant/product zoeken:

Hier kun je een relatie of product selecteren waar het punt betrekking op heeft.

Lokatie toevoegen:

Hier kun je de lokatie van je afspraak invullen.

Notitie toevoegen:

Hier kun je een notitie bij je afspraak invullen.


Stap 4: Als je alle velden ingevuld hebt klik je onderaan op de knop "Afspraak opslaan" en de afspraak zal opgeslagen worden in de agenda.



Een afspraak inplannen vanaf een klantenkaart:


Als je een afspraak in wilt plannen voor een bepaalde relatie dan doe je dit via de blauwe knop op de relatiekaart op dezelfde manier als hierboven beschreven.

Je zult zien dat er dan 1 extra veldje bijkomt waar je de relatie kunt zien.