In de abonnementen tegel kun je de abonnement gegevens inzien:


Door het juiste abonnement aan te klikken kom je in de details van het betreffende abonnement.


Het eerste scherm wat je te zien krijgt als je een abonnement opent is het "Details" scherm wat alle informatie over het abonnement bevat:



Onder tabblad "Producten" kun je de producten terugvinden die onder het betreffende abonnement vallen. Door op een product te klikken kun je het product bekijken.


Onder het tabblad "Documenten" kun je alle documenten terugvinden die aan een abonnement hangen.

Lees meer over de mogelijkheden in dit scherm in het hoofdstuk "Documenten".



Rechts bovenin het scherm zie je drie witte bolletjes staan. Door hierop te klikken kom je in het chat venster terecht waar je met een adviseur naar wens kunt chatten.

Lees meer over chatten in dit hoofdstuk.


Als er bij een abonnement notities aanwezig zijn dan zal er in de app een tabblad "Notities" getoond worden.

Hier kun je zoeken op een specifieke notitie en alle notities kunnen bekijken die bij het betreffende horen.