In de hypotheek tegel kun je de hypotheekgegevens inzien:


Door op het huisje rechts bovenaan dit scherm te klikken kom je bij de details van de hypotheek.


Het eerste scherm wat je te zien krijgt als je een hypotheek opent is het "Details" scherm wat alle informatie over de hypotheek bevat:



 


Het tweede tabblad van de hypotheek "Delen" bevat de verschillende hypotheekdelen als die er zijn met de bijbehorende informatie:



Op een hypotheek kun je gebruik maken van stukkenlijsten. Je ziet hier terug wat er door de adviseur is ingevoerd qua stukken om te ontvangen.

Door op het driehoekje achter het te ontvangen stuk te klikken kun je het betreffende document uploaden en doorsturen naar de adviseur:


Door op het betreffende stuk te klikken krijg je de geschiedenis van het hypotheekstuk te zien.



De adviseur kan het document nu in behandeling gaan nemen en na goed- of afkeuring volgt er een notificatie in de app die je ook terug ziet onder de beschrijving van de stukkenlijst.

Ook eventuele status meldingen vanuit de HDN koppeling vind je hier terug.




Onder het tabblad "Documenten" kun je alle documenten terugvinden die aan een hypotheek hangen.

Lees meer over de mogelijkheden in dit scherm in het hoofdstuk "Documenten".


Rechts bovenin het scherm zie je drie witte bolletjes staan. Door hierop te klikken kom je in het chat venster terecht waar je met een adviseur naar wens kunt chatten.

Lees meer over chatten in dit hoofdstuk.




Als er bij een hypotheek notities aanwezig zijn dan zal er in de app een tabblad "Notities" getoond worden.

Hier kun je zoeken op een specifieke notitie en alle notities kunnen bekijken die bij de betreffende hypotheek horen.