Documentbeschrijvingen instellen
In het documentenarchief kunt u zien dat al uw documenten een beschrijving hebben.
Deze beschrijvingen kunt u instellen via "Stamtabellen - Algemeen - Documentbeschrijvingen".
U krijgt dan onderstaand scherm te zien waarin u de documentomschrijvingen kunt beheren:
In dit scherm heeft u de volgende mogelijkheden:
Groen plusje; Een documentomschrijving toevoegen.
Potloodje; Een documentomschrijving aanpassen.
Rode knop: Een documentomschrijving verwijderen.
Blaadje met blauw pijltje: Instellingen doorvoeren op bestaande documenten.
Een documentomschrijving toevoegen:
Als u op het groene plusje klikt krijgt u een nieuw scherm te zien waarin u een aantal instellingen in kunt voeren die te maken hebben met de omschrijving:
Omschrijving: |
Dit is een verplicht veld. Hierin vult u de omschrijving in die u later kunt selecteren als u een document in het docarchief sleept/importeert. |
Gebruikers**: |
Hierin kunt u de gebruiker(s) aangeven die een document met uw opgegeven beschrijving mag openen. |
Gebruikersgroepen: |
Hierin kunt u de gebruikersgroep(en) aangeven die een document met uw opgegeven beschrijving mag openen. |
Aantal maanden: |
In het kader van de AVG wetgeving kunt u hier aangeven hoeveel maanden een document met de opgegeven beschrijving bewaard moet blijven in het docarchief. (zet rechts eerst een vinkje). |
Klik op 'Opslaan' om uw gegevens op te slaan.
Een documentomschrijving aanpassen:
Als u op het gele potloodje klikt nadat u een bepaalde omschrijving geselecteerd heeft dan krijgt u bovenstaand scherm te zien en kunt u wijzigingen aanbrengen in de diverse velden.
Een documentomschrijving verwijderen:
Als u op de rode knop klikt nadat u een bepaalde omschrijving geselecteerd heeft dan kunt u deze verwijderen.
Instellingen doorvoeren op bestaande documenten:
Als u op het blauwe pijltje klikt nadat u een documentomschrijving geselecteerd heeft kunt u de instellingen van dat documentomschrijving doorvoeren naar die van de andere documentomschrijvingen.
Voor meer informatie over gebruikers en gebruikersgroepen zie de hoofdstukken 'gebruikers aanmaken/bewerken/verwijderen' en 'gebruikersgroepen'.
Voor het wijzigen van document namen en beschrijvingen welke u via uw 'digitale berichten' ontvangt verwijzen wij u door naar het hoofdstuk 'digitale berichten'.