Onder tabblad Abonnementen kun je al je abonnementen terug vinden. Door op een abonnementnummer te klikken kun je de abonnement details bekijken.



Bovenin het scherm kun je zoeken op een abonnementnummer.




Door op een abonnement te klikken kom je in de abonnement details. Het scherm waar je alle details van de betreffend abonnement kunt bekijken.

Je ziet hier alle abonnement regels staan en je kunt hier een vraag stellen over het abonnement:




Heb je een vraag over het abonnement? Klik dan op "Stel een vraag over dit abonnement" en je krijgt net als bij de chat/gesprek een overzicht te zien van alle adviseurs waarmee je een gesprek kunt starten


Je krijgt vervolgens een venster te zien met alle adviseurs die je kunt benaderen voor je vraag. Selecteer de juiste adviseur en klik op "Start een gesprek".

Je kunt nu gaan chatten over de polis. Hoe dit werkt kun je in dit hoofdstuk verder lezen.




Onderaan het scherm vind je alle documenten terug die betrekking hebben op het betreffende document.

Lees hier meer over documenten.




Wil je documenten uploaden? gebruik dan deze knop. Lees hier verder hoe je documenten moet uploaden.





Rechts bovenin het scherm kun je een schade melden. Lees hier hoe je dit doet.