AWI vanuit de relatiekaart
Als u gebruik maakt van de AWI koppeling zult u zien dat er in het lint van de relatiekaart een AWI knop staat. Door op deze knop te klikken kunt u gegevens van de relatiekaart doorsturen naar AWI:
Bestaat deze relatie nog niet in AWI dan wordt er op dat moment een relatiekaart in AWI aangemaakt.
Zijn er wijzigingen op de Assu relatiekaart geweest dan worden de wijzigingen (bijvoorbeeld nieuw adres) gelijk doorgezet naar AWI.
Assu is hierbij leidend!
Nadat u de AWI knop aangeklikt heeft komt u in uw AWI scherm terecht op de AWI klantenkaart:
willekeurig voorbeeld van willekeurige klant ter illustratie
Vanuit hier kunt u nieuwe berekeningen voor polissen aan gaan vragen. AWI stuurt dan een offerte naar Assu via een notificatie. Dit gaat geheel automatisch maar kan wat vertraging hebben.
U hoeft hier geen tijdgebonden servertaak voor aan te maken.
willekeurig voorbeeld van willekeurige klant ter illustratie
De offerte kunt u na binnenkomst vanuit AWI terugvinden als PDF document in het docarchief (dit dient uiteraard wel eerst als tegel zichtbaar gemaakt te worden. Als u nog geen docarchief kunt zien zet de tegel dan actief via de "weergave" knop links bovenaan het scherm) van de relatie waar het om gaat:
willekeurig voorbeeld ter illustratie
Dit PDF bestand kunt u vervolgens naar de klant sturen. Dit kan per e-mail of per post afhankelijk hoe het communicatieprofiel van de relatie ingesteld staat.
Als u bij de AWI instellingen een Workflow heeft staan dat Assu een berichtje naar de klant stuurt als de offerte binnen is dan hoeft u uiteraard geen handmatige acties te ondernemen.