Het lint bovenin beeld als u in een relatiekaart zit biedt een aantal functies die specifiek voor de relatiekaart zijn. De daadwerkelijke functionaliteiten van de knoppen wordt in separate hoofdstukken uitgelegd.


Opmerkingen:

Dit is een vrij tekstveld waarin u opmerkingen over de relatie kwijt kunt. U bent hierin helemaal vrij om tekst toe te voegen, aan te passen of te verwijderen. Ook is het mogelijk tekst een opmaak mee te geven zoals lettertypes en kleur. Opmerkingen worden vaak ook gevuld bij conversies.


Doc. Manager:

In de documenten manager kunt u documenten scannen en gescande documenten beheren.


Contactmoment:

Onder contactmoment kunt u een tekst kwijt naar aanleiding van een telefoontje.


RC Positie:

Wanneer u zelf-incasserend bent en klanten heeft met een betalingsregeling kunt u via deze knop naar de bestaande betalingsregeling. Wanneer deze relatie nog geen betalingsregeling heeft zal Assu® u vragen er een aan te maken wanneer u op deze knop drukt.


Comm. Profiel:

Middels het communicatieprofiel geeft u aan hoe uw relatie benaderd wilt worden. Wanneer u via Assu® een mailing verzendt kan Assu® naar dit profiel kijken en bepalen of dat de relatie een brief of e-mail krijgt. Ook bij het maken van facturen wordt naar dit profiel gekeken en afhankelijk hiervan zal de factuur per post of e-mail verzonden worden. Zie dit hoofdstuk voor meer informatie.


Transacties:

Onder transacties kunt u transacties met Aplaza en Risk administreren.


Rolls/Scenario/NHB/

Deze knoppen sturen de relevante relatiegegevens naar het aangegeven pakket. Dit pakket dient hiervoor wel geïnstalleerd te zijn op uw computer. 

Adviesbox/Adviesbrief/Accelerate

Voor sommige pakketten zal eerst een koppeling moeten zijn gemaakt in de instellingen van Assu®. (zie het hoofdstuk "koppelingen met externe pakketten")


Transactielog:

...


Feniks:

Als u gebruik maakt van het boekhoudpakket Feniks dan kunt u door middel van deze knop het boekhoudpakket benaderen.


Polis:

Toont de wizard om een polis toe te voegen.


Hypotheek:

Toont de wizard om een hypotheek toe te voegen.


Bancair:

Toont de wizard om een bancair product toe te voegen.


Financiering:

Toont de wizard om een financiering toe te voegen.


Abonnement:

Toont de wizard om een abonnement toe te voegen.


Algemene Factuur:

Maakt een algemene factuur aan voor deze relatie.


Factuur Overzicht:

Toont alle facturen voor deze relatie.


Achterstand Regeling:

Creëert een achterstand regeling voor deze klant.


Urenregistratie:

Vanuit de relatiekaart heeft u diverse knoppen om urenregistratie in te regelen als u hier gebruik van maakt.


Klantenkaart:

Geeft u de mogelijkheid een rapportage af te drukken met relatiegegevens.


Klantprofiel:

Onder klantprofiel kunt een u aantal klantprofielen met bijbehorende rapportages beheren. 

Dit is een verouderde optie in ons pakket. Binnenkort komt deze te vervallen dus hebben wij hier geen aanvullende informatie over. Wij werken momenteel aan een geheel vernieuwd online klantportaal waarin een functie komt die bovenstaande functie zal gaan vervangen. Houd onze site in de gaten voor meer informatie.


Scannen:

Opent de scanmodule van Assu®. Hiermee kunt u direct naar de documenten-tegel van deze relatie scannen.


Dymo:

Indien u een Dymo printer geïnstalleerd heeft kunt u hier Dymo labels printen.


Vul PDF sjabloon:

Hier kunt u PDF sjablonen vullen.


Brief:

Geeft u de mogelijkheid een brief naar deze relatie te maken.


E-mail:

Geeft u de mogelijkheid een e-mail naar deze relatie te zenden.

       

Verhuizing:

Maakt een verhuisbrief aan voor alle betrokken maatschappijen van deze relatie. U zal worden gevraagd naar het nieuwe adres en de datum van verhuizing. Hiervoor is een sjabloon van het type Verhuisbericht nodig.


SMS:

Geeft u de mogelijkheid een SMS te sturen naar deze relatie.


Chatbericht:

Geeft u de mogelijkheid te chatten met de relatie door middel van een chatvenster naar de Appviseurs app van uw relatie.


Digitaal formulier toesturen

Als u gebruik maakt van Finconnect kunt u door middel van deze knop uw relatie een digitaal fomulier toesturen.


Workflows:

Onder de 2 Workflow knoppen kunt u workflows starten en zien welke actieve workflows er aan de relatie gekoppeld zijn. Workflows worden behandeld in de handleiding Assu® Geavanceerd.