Het lint bovenin beeld als u in een relatiekaart zit, biedt een aantal functies die specifiek voor de relatiekaart zijn. De daadwerkelijke functionaliteiten van de knoppen wordt in separate hoofdstukken uitgelegd.


Het lint is dynamisch opgebouwd. Dat wil zeggen dat het de knoppen toont van de koppelingen die u in gebruik heeft. Naarmate u meer koppelingen actief heeft staan zullen hier meer knoppen bij staan (bijv. een knop voor de AWI koppeling, VCN koppeling, VKG koppeling, Finly koppeling etc).


Het lint bestaat uit een aantal categoriën die we 1 voor 1 zullen bespreken:

- Algemeen

- Producten

- Financieel

- Tijdregistratie

- Afdrukken

- Mailing

- Workflows



Algemeen:


Knop:

Functionaliteit:

Dossier sluiten:

Hiermee sluit u het hele dossier van de relatie.

Opslaan:

Hiermee slaat u wijzigingen op. Het scherm wordt niet afgesloten.

Opslaan en sluiten:

Hiermee slaat u wijzigingen op. Het scherm wordt daarna afgesloten.

Map openen:

Hiermee opent u een map.

Opmerkingen:

Dit is een vrij tekstveld waarin u opmerkingen over de relatie kwijt kunt. U bent hierin helemaal vrij om tekst toe te voegen, aan te passen of te verwijderen. Ook is het mogelijk tekst een opmaak mee te geven zoals lettertypes en kleur. Opmerkingen worden vaak ook gevuld bij conversies.

Documenten manager:

In de documenten manager kunt u documenten scannen en gescande documenten beheren.

Waarschuwingstekst:

Hier kunt u een waarschuwingstekst kwijt. Deze tekst wordt getoond zodra u de relatiekaart opent.

Contactmoment:

Onder contactmoment kunt u een tekst kwijt naar aanleiding van een telefoontje.

RC Positie:

Wanneer u zelf-incasserend bent en klanten heeft met een betalingsregeling kunt u via deze knop naar de bestaande betalingsregeling. Wanneer deze relatie nog geen betalingsregeling heeft zal Assu® u vragen er een aan te maken wanneer u op deze knop drukt.

Comm. Profiel:

Met behulp van het communicatieprofiel geeft u aan hoe uw relatie benaderd wilt worden. Wanneer u via Assu® een mailing verzendt kan Assu® naar dit profiel kijken en bepalen of dat de relatie een brief of e-mail krijgt. Ook bij het maken van facturen wordt naar dit profiel gekeken en afhankelijk hiervan zal de factuur per post of e-mail verzonden worden. Zie dit hoofdstuk voor meer informatie.

Transacties:

Onder transacties kunt u transacties met Aplaza en Risk administreren.

Rolls/Scenario/NHB/

Adviesbox/Adviesbrief/Accelerate etc.

Deze knoppen sturen de relevante relatiegegevens naar het aangegeven pakket. Dit pakket dient hiervoor wel geïnstalleerd te zijn op uw computer. Voor sommige pakketten zal eerst een koppeling moeten zijn gemaakt in de instellingen van Assu®. (zie het hoofdstuk "koppelingen met externe pakketten")

Transactielog*:

In de transactielog komen de transacties terecht die u met de knop "transacties" hebt aangevraagd. Het gaat hier om Risk en Aplaza transacties.

Feniks:

Als u gebruik maakt van het boekhoudpakket Feniks dan kunt u door middel van deze knop het boekhoudpakket benaderen.

Ondertekening dossiers:

Deze knop toont digitale documenten die ondertekend dienen te worden door uw klanten. Lees meer hierover in het hoofdstuk "Digital signing".

Digitaal Formulier toesturen:

Als u gebruik maakt van de Digitaal Op Maat koppeling en/of de FinConnect koppeling kunt u hier een digitaal formulier laten vullen.








Transactielog*: Hier ziet u de Risk transacties in terugkomen:



Producten:


Knop:

Uitleg:

Polis:

Toont de wizard om een polis toe te voegen.

Hypotheek:

Toont de wizard om een hypotheek toe te voegen.

Bancair:

Toont de wizard om een bancair product toe te voegen.

Financiering:

Toont de wizard om een financiering toe te voegen.

Abonnement:

Toont de wizard om een abonnement toe te voegen.



Financieel:

Knop:

Uitleg:

Algemene factuur:

Maakt een algemene factuur aan voor deze relatie.

Factuur Overzicht:

Toont alle facturen van deze relatie.

Achterstand Regeling:

Creëert een achterstand regeling voor deze klant.



Tijdregistratie:


Onder deze categorie vallen de knoppen die te maken hebben met tijdregistratie. Lees verder in het hoofdstuk "Tijdregistratie">>>



Afdrukken:

Knop:

Uitleg:

Klantenkaart:

Geeft u de mogelijkheid een rapportage af te drukken met relatiegegevens.

Klantprofiel:

Onder klantprofiel kunt een u aantal klantprofielen met bijbehorende rapportages beheren. 

Dit is een verouderde optie in ons pakket. Binnenkort komt deze te vervallen dus hebben wij hier geen aanvullende informatie over. Wij werken momenteel aan een geheel vernieuwd online klantportaal waarin een functie komt die bovenstaande functie zal gaan vervangen. Houd onze site in de gaten voor meer informatie

Scannen:

Opent de scanmodule van Assu®. Hiermee kunt u direct naar de documenten-tegel van deze relatie scannen.

Vul PDF sjabloon:

Hier kunt u PDF sjablonen vullen.



Mailing:


Knop:

Uitleg:

Brief:

Geeft u de mogelijkheid een brief naar deze relatie te maken.

E-mail:

Geeft u de mogelijkheid een e-mail naar deze relatie te zenden.

Verhuizing:

Maakt een verhuisbrief aan voor alle betrokken maatschappijen van deze relatie. U zal worden gevraagd naar het nieuwe adres en de datum van verhuizing. Hiervoor is een sjabloon van het type Verhuisbericht nodig.

Overlijdensbericht:

Maakt een overlijdensbericht aan voor alle betrokken maatschappijen van deze relatie. Zet eerst het vinkje "overleden" aan op de relatiekaart . Hiervoor is een sjabloon van het type Overlijdensbericht nodig.



Workflows:


Deze knop geeft u een tweetal opties die betrekking hebben op Workflows. Lees hier alles over in dit hoofdstuk >>>